• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مخالف دوچرخه سواری بانوان نیستیم اما با رفتارهای نامتعارف مخالفیم

  • کد خبر : 434
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۴۴
مخالف دوچرخه سواری بانوان نیستیم اما با رفتارهای نامتعارف مخالفیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اقتدار دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی و اجتماعی مردم را امیدوارتر کرده است. حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه رویکرد جدید دستگاه قضایی در همه فصول، تحول، مردمی بودن، انقلابی بودن و […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اقتدار دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی و اجتماعی مردم را امیدوارتر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه رویکرد جدید دستگاه قضایی در همه فصول، تحول، مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد بودن در دوره جدید قابل لمس است گفت:  مردم از پیگیری مفاسد اقتصادی و اجتماعی ناامید شده بودند اما راهبردهای ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در دوره جدید جامه عمل پوشیده است.

به گزارش تانیش نیوز به نقل از صدا و سیمای استان امام جمعه تبریز افزود: اقدامات شایسته صورت گرفته در رابطه با سلامت نیروی انسانی و سلامت قضات و عدم ملاحظه این و آن در رسیدگی ها حتی به تخلفات داخلی کاملا مشهود است.

وی با اشاره به سپردن مسئولیت ها به جوانان در دستگاه قضا ادامه داد: در دوره جدید جوانان مومن و انقلابی و کاربلد در داخل قوه قضاییه مسئولیت گرفته اند که منشا اثرات و برکات مهمی در جهت تحول دستگاه قضایی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه قضا در استان باید در مسائل اجتماعی و اخلاقی حساسیت بیشتری داشته باشند تصریح کرد: طرحی با عنوان سه شنبه های بدون خودرو مدتی است در شهر تبریز اجرا میشود اما عده ای با این بهانه اقدام به رفتارهای نامتعارف کرده اند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه به هیچ عنوان مخالف دوچرخه سواری بانوان نیستیم در همین حال تاکید کرد: ضرورتی ندارد بانوان در وسط شهر اقدام به دوچرخه سواری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم از دادستان جدید عمومی و انقلاب تبریز خواست به این موضوع نه با خشم بلکه با حلم و عطوفت ورود کند.

اهمیت تعامل سازنده بین دستگاه‌ها در راستای تامین امنیت

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی  نیز در این آیین بر اهمیت تعامل سازنده بین دستگاه‌ها در راستای تامین امنیت در جامعه تاکید کرد.

موسی خلیل اللهی گفت: در این مراسم آقای محبوب علیلو به عنوان دادستان جدید مرکز استان و همچنین حجت‌الاسلام پورشادلو به عنوان رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تبریز معرفی شدند که هر دو از بهترین‌های دادگستری استان و دارای سابقه درخشان و محبوبیت بوده و همچنین از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند.

وی گفت: برای این عزیزان در مسئولیت جدیدشان آرزوی توفیق داشته و انتظار داریم چون گذشته، تمام همت و تلاش خود را برای برخورد و مبارزه شدید و جدی با هرگونه مظاهر فساد اجتماعی و اقتصادی مصروف کنند.

وی افزود: همچنین همکاری و تعامل با دستگاه‌ها و به ویژه دستگاه‌های دخیل در امر امنیت (نیروی انتظامی، سپاه و اداره کل اطلاعات) را مدنظر قرار دهند تا نتیجه این تعامل، تامین امنیت مناسب برای مردم استان و اجرای عدالت و در نهایت زمینه سازی برای تحقق برنامه‌های دستگاه قضا باشد.

وی با بیان این‌که بنده به مدت ده سال خادم مردم استان در دادستانی بودم، گفت: از تمامی کسانی که طی این مدت در تامین امنیت مشارکت داشته و بنده را در اجرای برنامه‌ها یاری کردند، قدردانی می‌کنم.

تاراج سرمایه بانکها و موسسات مالی کاهش اعتماد عمومی را سبب شده است

استاندار آذربایجان شرقی هم بر تشدید برخورد با مجرمان اقتصادی در استان تأکید کرد و گفت: رویکرد جدید قوه قضائیه در برخورد با جرایم اقتصادی، به یک نهضت تبدیل شده و امیدواریم با این رویکرد شاهد کاهش جرایم در کشور باشیم.

محمدرضا پورمحمدی با قدردانی از برخورد جدی دستگاه قضایی با مجرمان و مفسدان اقتصادی، گفت: متأسفانه در طول سالهای گذشته، سرمایه بانکها و موسسات مالی به تاراج رفته که نتیجه آن کاهش اعتماد عمومی بوده است.

پورمحمدی تأکید کرد: همه باید برای احیای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی و امیدآفرینی در بین مردم تلاش کنیم و در این میان، برخورد با مفسدان اقتصادی نقش مهمی دارد.

وی همچنین گفت: در سایه تلاش های دستگاه قضایی استان، آذربایجان شرقی یکی از امن ترین استانهای کشور از نظر قضایی، سیاسی و جرایم سازمان یافته به شمار می آید*

لینک کوتاه : https://tanishnews.ir/?p=434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.